wtorek, 10 lutego 2015

Demakijaż - recenzja dwufazowego płynu do demakijażu z Ziaji


Witam kochani

Wszystkie wiemy, że demakijaż jest bardzo ważną wieczorną czynnością. Bardzo ważne jest również czym i jak go wykonujemy. Powinien być wykonany delikatnie (bez tarcia skóry). aby tak właśnie było kosmetyk, którym go wykonujemy powinien być skuteczny i wygodny w użyciu.



Już przez jakiś czas testuję dwufazowy płyn do demakijażu z Ziaji, a dziś nadeszła pora na opisanie jak sprawdził się u mnie.

Jeżeli chodzi o opakowanie jest niewielkie i przez to łatwe w użyciu. Dozownik niczym nie różni się od innych w tego typu kosmetykach (tych co testowałam) i tak zdarzy mi się, że kosmetyku wyleje się większa ilość (w tym wypadku do przesączonego płatka przykładam drugi aby jak najmniej produktu się zmarnowało). Bardzo duży plus za zakręcane otwarcie, dzięki temu w podroży mamy pewność, że nic się nie wyleje.
Z tego co pamiętam jest on jednym z tańszych płynów do demakijażu i kosztuje 6 zł.
Można go znaleźć w każdej drogerii, a nawet w supermarketach na dziale kosmetycznym. Jednym zdaniem cena i dostępność to duży plus tego kosmetyku.
Ma konsystencję wodnistą. Przed użyciem musimy wstrząsnąć butelką do uzyskania jednolitego płynu i dopiero w takiej postaci nalewamy na płatek kosmetyczny.

W użyciu jest łatwy i wygodny, ale nie zmywa makijażu tak rewelacyjnie jak opisane jest na opakowaniu. W tym wypadku delikatne okolice oczu nie są dobrze traktowane  i musimy długo je męczyć zanim domyjemy cały makijaż. Plusem jest to, że dzięki zawartości olejku okolice oczu są nawilżane.
A jak u Was sprawdził się ten płyn dwufazowy ?



Cały czas szukam idealnego kosmetyku do demakijażu. Może Wy polecicie mi coś co u Was sprawdza się idealnie?

Pozdrawiam kokosowaada ;)

3 komentarze:

  1. Używam go już od dawna i jestem zadowolona, z delikatnym makijażem oczu radzi sobie całkiem dobrze. Aczkolwiek nadal szukam czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i był nawet dobry tylko irytowała mnie ta tłusta warstwa którą zostawiał

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba, tani i skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń