Nowy początek

Witajcie

Mam na imię Ada. Na codzień mieszkam w Holandii, ale oczywiście gdy tylko nadarzy się okazja z radością odwiedzam swoją rodzinkę w Polsce. Bardzo dużo ostatnio zmieniło się w moim życiu. Wyprowadzka, zaręczyny, ślub... To wszystko sprawiło, że znów mam wielką ochotę dzielić się z Wami moim życiem. 

Blog będzie poruszał różne tematy. Każdy ciekawy pomysł, smaczna potrawa lub kreatywna dekoracja DIY będzie w nim opisana. 
Uwielbiam piec różne słodkości, a póżniej je dekorować. Czasem zdarzy mi się również zwiedzić piękne i ciekawe miejsce, które warte jest polecenia.
Moje zainteresowania są różnorodne, dlatego treść tego bloga również taka będzie. Ale nie martwcie się postaram się aby całość była ładna i czytelna (dobrze zorganizowana ;)). 

Mam nadzieję, że treść, pomysły i przepisy znajdujące się na tym blogu przypadną Wam do gustu i że wesprzecie mnie w moim codziennym blogowaniu.

Pozdrawiam Was serdecznie.

Kokosowa Ada 

Komentarze